[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

En mye større jobb!




Hei

Clienten trenger en fadder! Noen som har lyst til å virklig grave seg ned
i openGL verdenen. Optimalisering av tegning av verden. Lage et skikkelig
portal rendrer eller octaltree eller noe slikt. Teste ting for å få det
til å gå sikkelig fort! Dessuten så mangler clienten i dag basic støtte
for lys! Hva med real-time shadows, soft or hard? BSD Shadow volumes,
portal shadows osv. Det er mange teknikker der ute. Det store spørsmålet
er hvordan en kan kombinere disse på en smart måte? Hva med det
audiovisuelle aspektet? 

Noen som har lyst til å bli fadder for clienten? Jeg forstår om det kan
være vanskelig nå som det er eksamnesperiode, men det haster ikke. Hvis
none har lyst til å ta denne oppgaven i sommmer. Bruke en time eller to
regelmessing gjennom sommeren så har vi en kjempe client til høsten!

Hilsen
Anders

 ----------------------------------------------------------------------
|    ******   Anders Reggestad                                         |
|  *   *   *  Mobil tlf.   : 95044443                                  |
| *    *   *  E-Mail       : andersr@pvv.ntnu.no                       |
| *********   Post adresse : Haug Prestegård 3300 Hokksund             |
| *    *   *  Jobb adresse : FFI avdeling for Undervannsforsvar Horten |
| *    *    * Hjemmeside   : http://www.pvv.ntnu.no/~andersr           |
 ----------------------------------------------------------------------