[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Re: Lightmapping i clienten?



On Tue, 17 Aug 1999, Anders Reggestad wrote:

> 
> Leste nettopp en artikkel om Lightmapping og lurer på om dette er en 
> teknikk vi bør legge inn i systemet. 
> 
Eg er for at det blr undersøkt, i og med at me kan laga ein heil del kule
effektar med det.  

> En kort oversikt over hva som trengs:
> 
> 1.1 Clienten må støtte multitexturing

I og med at OpenGL støttar multitexturing bør det gå greit (Eg har rett
nok ikkje sjekka det i detalj endå..) 

> 1.2 Grafikk formatene må støtte flere uv-maps
> 2. Vi må ha et system for å precalkulere lightmaps!
> 
Utifrå det som står i www.flipcode.com ser ikkje det ut til å vera alt for
mykje arbeid.


> Dette kunne være en fin prosjektoppgave til Grafisk 2 ut på våren?
> 
Noen som føler seg kallet?

Eg trur ikkje eg kjem til å ta med multitexturing i første versjon av
klienten, men me kan ha det i bakhodet til seinare.

Mathias