[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Re: Nok en konkurrent...
On Wed, 22 Mar 2000, Kristian Kittelsaa wrote:
> Det som er kult med AO (som vi liker å kalle det) er at de bruker en
> slags World Builder som i Quake og Unreal Turnament. Det må da være
> enklere enn å programmere masse?? (Eller er det bare jeg som vet fint
> lite om programering???)
Jo, det vil helt klart være enklere å ha et eget verktøy for
verdensbygging enn å håndkode alt.
> Nok en gang melder jeg meg frivillig til å lage 3D textures og slikt i
> Photoshop og 3d programmer. Bare si fra så skal jeg finne tid ;)
Akkurat nå ligger PVVMUD litt i dvale; jeg har ikke hatt tid til å jobbe
med prosjektet i det siste, ikke de andre jeg har snakket med heller, og
såvidt jeg kan se av CVS-treet har det ikke blitt sjekket inn ny kode
siden 1. februar. Jeg håper å kunne gi prosjektet mer oppmerksomhet
snart, men siden det har skortet på tid før skal jeg la være å love noe
denne gangen inntil jeg faktisk har kode å sjekke inn. :-)
Hvis du vil starte med textures nå, er det fritt fram, men vær oppmerksom
på at det kan ta en stund før du får se dem i bruk. Anders, Mathias --
har dere noen oversikt på når textures og slikt kan bli aktuelt?
'------------------- Markus Bjartveit Krüger ---------------------`
' `
` E-mail: markusk@pvv.org WWW: http://www.pvv.org/~markusk/ '
)-------------------------------------------------------------------(