[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Re: Ang. juks
Et lite spoersmaal jeg har til folket her, er hvordan har man tenkt seg at
det gaar an aa jukse i dette spillet ??? Hva mener dere er trusler og
lignende for spillet ??
> Er det stor forskel i oppbygging av nettverks delen om en skal ha
> kryptering eller ikke? Kan kryptering vente til et meget senere stadium
> uten å skape for store problemer?
Min erfaring med kryptering er at kryptering fort kan ta en del ekstra
tid. Det er ogsaa som nevnt at paa et eller annet stadie i spillet, saa
vil ting maatte dekrypteres, og da er det fortsatt utsatt for truslen med
juks.
> Det kunne kansje tilogmed være artig med et leksikon som har alle
> objektene? Da ville det jo ikke lengre være noe hemlighet hvordan de ser
> ut.
Dette er jo en god ide'.
> Vil man jukse og miste noe av atmosfæren ved å bli overrasket av et
> monster rundt et hjørne så greit for meg, men jeg vil alltid foretrekke å
> bli skremt slik at jeg nesten hopper av stolen samtidig som jeg fortvilt
> prøver å sende beskyttmegmotdetfarligemonstrekommandoen.
Enig her.
Den type juks vi kanskje maa passe paa en del er det at folk lager en og
annen kode/patch som gjoer figuren sin "udoedlig". Det skal med andre ord
ikke vaere mulig aa spille i en og annen "GodMode" som i f.eks Doom....
______________________________________________________
Werner Lindgård <wernerl@cs.ucsb.edu>
Computer Science, Santa Barbara, California
6689 El Collegio, Apt. #101
Goleta
CA 93117
USA
Phone: (805) 562 8623
______________________________________________________
Newton was wrong.
It's not gravity, it's just the world that sucks.